Головна » Статті » Атестаційні матеріали |
Опис досвіду роботи керівника гуртка МДЮЦ «Бригантина» Кучер Лариси Вікторівни (міжатестаційний період 2015 – 2020 р.р.) На посаді керівника гуртка «Сходинками до англійської» працюю з 2009 року. Загальний стаж педагогічної діяльності – 17 р. Маю середню спеціальну освіту. У 1997 році закінчила Дніпропетровське педагогічне училище. Тарифний розряд – 11. У 2019 році пройшла курси підвищення кваліфікації на базі КВНЗ«Дніпровська академія неперервної освіти» ДОР за фахом «Керівники гуртків та студій закладів освіти гуманітарного напряму. Вчителі українознавства і народознавства. Керівники краєзнавчих гуртків». У 2018 роціпройшла англомовний курс з медіаграмотності Університету штату Пенсільванія та навчальної платформи Coursera на базі Молодіжного коворкінг-центру «Дніпро». Згідно з освітньою реформою, однією з ключових компетентностейучнів є володіння іноземною мовою. Відповідно мною було обрано тему самоосвіти«Моделювання освітнього процесу при роботі з молодшими школярами під час вивчення англійської мови у закладах позашкільної освіти». Аналіз сучасної педагогічної літератури обумовив вибір акмеологічного підходу до роботи у гуртку, як пріоритетного. Перспективність акмеологічного підходу до формування компетентностей полягає в тому, що він орієнтує особистість на постійний саморозвиток. Це відповідає вимогам теперішнього часу, які спрямовані на досягнення власних вершин у життєдіяльності та самореалізації творчого потенціалу. Під час занять впроваджую такі акметехнології:
Невід’ємною складовою у роботі є проведення відкритих занять: «Meandmyfriends» («Я та мої друзі»), «Leisuretime» («Дозвілля»), «Placesin a town» («У місті») та ін., виховних занять «Безпека дорожнього руху», «День толерантності» та ін., святкових заходів «День матері», «До Бригантини завітав Святий Миколай», «St.Valentine’sDay» та ін. Результатом роботи гуртка є зацікавленість дітей у вивченні англійської мови, оволодіння знаннями та навичками, які сприяють досягненню гарних результатів під час опанування шкільної програми. Вихованці гуртка неодноразово брали участь в олімпіадах та були переможцями. Отримані знання допомогли під час складання іспитів. Та декілька вихованців навіть обрали спеціальності так чи інакше пов’язані з англійською мовою. У 2018 році приймала участь у Всеукраїнському конкурсі педагогічної майстерності «Панорама творчих уроків – 2018».Тема конкурсу: «Наскрізні лінії в освітньому процесі Нової української школи». Мета – популяризувати кращий досвід серед освітян України. За розробку заняття «CULTURE TIME FOR UKRAINE» нагороджена грамотою як ЛАУРЕАТ конкурсу. У 2019 році приймала участь у конкурсі «TEACHERTalks» від NationalGeographicLearning за підтримки Міністерства освіти і науки України з відео-роботою на тему: «Освіта майбутнього, учні 21-го сторіччя та англійська мова», а також участь у фестивалі педагогічних інновацій освітян Дніпропетровщини «EDU FEST Dnipro – 2019». Представлена робота на тему: «Підготовка та проведення занять англійської мови для дітей молодшого шкільного віку». Приймаю активну участь у міських масових національно-патріотичних та святково-розважальних заходах, спортивно-туристських змаганнях, роботі у пришкільних таборах та є членом суддівської колегії міського етапу заочного конкурсу звітів Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл»(«Джура»). В умовах карантину мною розроблені і використовуються в он-лайн режимі відеозаняття на теми: «Алфавіт», https://www.facebook.com/200837017082409/videos/723103874888728/ «НАША ПЛАНЕТА, ЗЕМЛЯ»,https://www.facebook.com/200837017082409/videos/729944954207067/ «Частини тіла», https://www.facebook.com/200837017082409/videos/3676637025743545/ «Шкільне приладдя». Маю наступні нагороди та відзнаки:
Позакласна робота з англійської мови є невід’ємною складовою частиною всього процесу навчання, ефективним засобом підвищення інтересу учнів до вивчення іноземної мови, розширює знання учнів з іноземної мови, сприяє розширенню культурологічного кругозору школярів, розвитку їхньої творчої активності, естетичного смаку і, як наслідок, підвищує мотивацію до вивчення мов та культур інших країн. | |
Переглядів: 225 | |
Всього коментарів: 0 | |